Szanowni Państwo poniżej znajduje się formularz zgłoszeniowy
Serwisu Centralnego ZELMER
Prosimy o jego wypełnienie zgodnie z poniższą instrukcją w celu złożenia reklamacji.
Jak zgłosić potrzebę naprawy urządzenia ?
W tym celu, prosimy o:
- Przygotowanie dokumentu zakupu (zdjęcie/skan..)
(Paragon, Faktura, lub inny dokument potwierdzający nabycie z datą i przedmiotem nabycia) - Zweryfikowanie / Przygotowanie zdjęcia Tabliczki Znamionowej z Nr Katalogowym / Modelem urządzenia
Przykład tabliczki:
- Wypełnienie formularza:
- w przypadku ekspresów do kawy i maszynek do mięsa proszę sprawdzić czy wykonali Państwo sugerowane rozwiązania (wyświetlą się przy niektórych modelach)
- prosimy o dokładne opisanie zgłaszanego problemu
Po prawidłowym wypełnieniu formularza, otrzymają Państwo informację o nadanym numerze reklamacji Np.: SO/25/05/0001 a po weryfikacji, w odpowiedzi zwrotnej otrzymają Państwo na wskazany e-mail Etykietę Logistyczną z Numerem Listu Przewozowego ->Nr Przesyłki.
W celu zamówienia dogodnego dla siebie sposobu odbioru/nadania, należy skorzystać z instrukcji na etykiecie DHL.
www.dhl24.com.pl/zwroty (link otwiera się w nowym oknie)
Jeśli nadali Państwo samodzielnie przesyłkę prosimy o opisanie jej wygenerowanym nr SO/… i przesalanie nam nr Listu Przewozowego