Szanowni Państwo poniżej znajduje się formularz zgłoszeniowy
Serwisu Centralnego ZELMER

Prosimy o jego wypełnienie zgodnie z poniższą instrukcją w celu złożenia reklamacji.

Jak zgłosić potrzebę naprawy urządzenia ?

W tym celu, prosimy o:

  • Przygotowanie dokumentu zakupu (zdjęcie/skan..)
    (Paragon, Faktura, lub inny dokument potwierdzający nabycie z datą i przedmiotem nabycia)
  • Zweryfikowanie / Przygotowanie zdjęcia Tabliczki Znamionowej z Nr Katalogowym / Modelem urządzenia
    Przykład tabliczki:
    Podgląd lokalizacji serii produktu
  • Wypełnienie formularza:
    • w przypadku ekspresów do kawy i maszynek do mięsa proszę sprawdzić czy wykonali Państwo sugerowane rozwiązania (wyświetlą się przy niektórych modelach)
    • prosimy o dokładne opisanie zgłaszanego problemu

Po prawidłowym wypełnieniu formularza, otrzymają Państwo informację o nadanym numerze reklamacji Np.: SO/25/05/0001 a po weryfikacji, w odpowiedzi zwrotnej otrzymają Państwo na wskazany e-mail Etykietę Logistyczną z Numerem Listu Przewozowego ->Nr Przesyłki.

W celu zamówienia dogodnego dla siebie sposobu odbioru/nadania, należy skorzystać z instrukcji na etykiecie DHL.
www.dhl24.com.pl/zwroty (link otwiera się w nowym oknie)

Jeśli nadali Państwo samodzielnie przesyłkę prosimy o opisanie jej wygenerowanym nr SO/… i przesalanie nam nr Listu Przewozowego

Opcjonalne
Zanim wyślesz zgłoszenie:
Oznaczenie serii produktu znajdziesz na tabliczce znamionowej na spodzie urządzenia
Podgląd lokalizacji serii produktu
Opcjonalne
Prześlij kopię paragonu lub faktury. (maksymalny rozmiar załącznika: 10MB, obsługiwane formaty plików: JPG,PNG,PDF)
Dołącz wszelkie istotne pliki (zdjęcia, dokumenty itp.) (maksymalny rozmiar załącznika: 10MB, obsługiwane formaty plików: JPG,PNG,PDF)
Opcjonalne